top of page

Η Robin φέρνει το Salesforce CRM στα ξενοδοχεία του ομίλου Andronis

  • Writer: Maya Papanastasiou
    Maya Papanastasiou
  • Mar 14
  • 1 min read

Updated: Mar 17

Αθήνα, 18 Μαρτίου 2025 – Η Robin Consulting ανακοινώνει την επιτυχημένη υλοποίηση του Salesforce CRM στα ξενοδοχεία του ομίλου Andronis, σηματοδοτώντας έτσι ένα ακόμη βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κορυφαίου luxury hospitality brand. Με αυτή τη λύση, η Robin Consulting δίνει τη δυνατότητα στην εμπορική ομάδα των Andronis να αναβαθμίσει τη διαχείριση των B2B πωλήσεων και συνεργασιών μέσα από το Salesforce, ενισχύοντας τη στρατηγική ανάπτυξη του ομίλου.


View from Andronis hotel, overlooking the stunning Aegean landscape.

Η υλοποίηση του Salesforce CRM για τον όμιλο Andronis φέρνει ουσιαστική βελτίωση στη διαχείριση των B2B πωλήσεων, προσφέροντας ένα κεντρικοποιημένο σύστημα για την πραγματική διαχείριση των εταιρικών πελατών, των ταξιδιωτικών πρακτορείων και των διάφορων τουριστικών συνεργατών. Η διασύνδεση του Salesforce με το Opera PMS -ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της υλοποίησης- διασφαλίζει ότι κρίσιμη πληροφορία για τις κρατήσεις είναι άμεσα διαθέσιμες στην εμπορική ομάδα, επιτρέποντας ταχύτερες και πιο στοχευμένες κινήσεις.


Με το Salesforce CRM και την τεχνογνωσία της Robin Consulting, ο όμιλος Andronis αποκτά ένα ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης,  ενδυναμώνοντας τη θέση του στην αγορά του luxury hospitality.

Comments


Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.
bottom of page